پستی برای ثابت بودن

دختری از جنس افتاب

تبسم به زندگی

پستی برای ثابت بودن

خيلي دلم

براشون تنگ شده! چند وقتيه...

خيلي حالم بده خيلييي دارم ديوونه مي شم! ما همه زندگيمون شده درس درس و درس. هيچ كار ديگه اي انجام

نمي ديم.خسته شدم از اين زندگي هر چه قدر هم كه تلاش مي كني باز فايدده اي نداره!!

دلم واسه اون روزايي تنگ شده كه زنگ تفريحاي عمرمون فقط درس خوندن بود بقيشو حال مي كرديم.شاد بوديم

وبا هم گريه مي كرديم و مي خنديديم يادته؟؟!! سر كلاسا رو يادته به بهونه ي افتادن خودكار مي رفتيم زير ميز و مي خنديديم! اين جاذبه زمينم قويه ها؟؟!

دلم برات اندازه ي يك نانو متر شده.تو دوست خوبي برايم بودي و هستي تو به من هم اميدواري دادي هم كمكم

كردي وهم با هام همدردي... خيلي ازت ممنونم اميدوارم سرنوشت كاري كنه كه ما دوتا دوباره همديگر

جانxرا ببينيم




نظرات شما عزیزان:

Emo Girl
ساعت2:02---20 خرداد 1392
سلام اجی جووونم ج ندادی؟؟
بازم سربزن منتظرم...


narges
ساعت17:17---19 خرداد 1392
سلام هروقت درددلی داشتی بیابه خودم بگوباهات همدردی کنم راستی وبلاگت قشنگ شده


z
ساعت14:50---14 خرداد 1392
فال حافظت هم که کار نمی کنه اگه توی قالب بلاگفا بودی بهتر می تونستی کار کنی .

z
ساعت13:10---14 خرداد 1392
بیکاری هر روز قالب عوض می کنی به جاش مطلب بگذار . آهنگ بگذار

فاطمه
ساعت19:47---13 خرداد 1392
سلااااااااااااااااااام عزیزم مرسی که بهم سر زدی نفسی لینکتو ثبت کردم اجی جونم بوس وبلاگتم خیلی نازه خیلیییییییییییییییییییییییییی در پناه حق

f.gh
ساعت13:01---13 خرداد 1392
حالا اين xكيه،؟؟؟؟؟؟؟

دخدرخونده
ساعت12:56---13 خرداد 1392
بمانیم تا کاری کنیم ، نه اینکه کاری کنیم تا بمانیم.

"دکتر شریعتی"

مرسی ک بازم اومدی.!!


sheida joon
ساعت9:56---13 خرداد 1392
salam kheili ghashang bood azizam.omidvaram x jan man basham.khob to kheili behem migofty jun hatman manam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 خرداد 1387برچسب:,

] [ 20:26 ] [ marziyeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه